biceps

Najefektywniejszy trening bicepsa

Istnieje wiele ćwiczeń, które przy odpowiedniej intensywności sprawią, że nasz biceps wykształci się do pożądanych rozmiarów.

Ale jaki jest najlepszy sposób na osiągnięcie upragnionych efektów?

Biceps to mięsień dwugłowy ramienia, który umożliwia nam zginanie przedramienia. Podczas ćwiczeń, takich jak : podciąganie się na drążku czy przyciąganie sztangi, jest też wykorzystywany jako mięsień poboczny. Trening na siłowni, z użyciem przyrządów jest najefektywniejszym sposobem na rozwinięcie tego mięśnia. Jednym z najbardziej skutecznych treningów bicepsa jest tzw. modlitewnik ze sztangą łamaną, który znacząco angażuje mięsień do pracy. Innym popularnym ćwiczeniem jest uginanie ramion ze sztangą w pozycji stojącej. Trening z użyciem sztangi i innych przyrządów jest dużo lepszym rozwiązaniem, iż treningi domowe z użyciem masy ciała, które nie angażują mięśni aż tak intensywnie. Podsumowując, jeśli szukasz więc sposobów, które pomogą Ci wyćwiczyć biceps do pożądanych rozmiarów – udaj się na siłownię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *